خريد ساعت مچي g shock خريد ساعت مچي g shock .

خريد ساعت مچي g shock

خريد ساعت مچي جي شاك

ساعت جي شاك هميشه يكي از بهترين و محبوب ترين برندهايي بوده كه در بازار در انواع مدل هاي مختلف عرضه شده است. همانظوئر كه در تاصوير هم مشخص است نوع طراحي بدنه اين محصول كاملا اسپرت و جوان پسند است و معمولا افرالدي كه به دنبال محصولات اسپرت هستند از برند جي شاك استفاده مي كنند.ساعت مچي جي شاك مدل casio g shock ga 100 yellow زرد رنگ مي باشد و در تصاوير دقيقا مي توانيد محصولي كه قصد خريد آنرا داريد را مشاهده نماييد.

فروش ساعت هاي g shock

براي خريد ساعت مچي g shock چگونه مي توانم اقدام نمايم ؟

شما جهت تهيه اين محصول با رنگ زرد مي توانيد به يكي از روش هاي زير همين الان اقدام كنيد و در كمتر از چند روز محصول خود را دريافت كرده و سپس وجه كالا را به مامور پست بپردازيد.

براي خريد اينترنتي ساعت مچي g shock كافيست تا بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد.

شما مي توانيد به صورت تلفني اقدام به ثبت سفارش خود نماييد و مي بايست با يكي از شماره هاي 09352441223 و يا 09352441224 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

همچنين مي توانيد مشخصات خود شامل آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به يكي از شماره هاي بالا پيامك داده و از اين طريق سفارش خود را ثبت نماييد.

ساعت مچي g shock

معمولا ورزشكاران و افرادي كه كارهاي درگيرانه اي انجام مي دهند و به دنبال ساعت مچي مي باشند كه در اثر ضربه آسيب نبيند از برند جي شاك استفاده مي كنند.اين محصول با بدنه اي مقاوم و طراحي زمختي كه دارد در مقابل انواع لرزش ها و ضربات  مقاوم و مستحكم مي باشد و از اين بابت مي توانيد با خيال راحت اقدام به خريد آن نماييد.نمونه همين محصول با رنگ مشكي رنگ را نيز در سايت قرار داده ايم كه مي توانيد از لينك زير به صفحه مربوط به مدل مشكل ان وارد شويد :

ساعت GA-100 جي شاك با بدنه مشكي

از اين محصول به دليل ظاهر اسپرتي كه دارد مي توانيد به عنوان يك ساعت زنانه و يا ساعت مردانه استفاده نماييد و معمولا آقا پسرها و دخترخانم هاي جواني كه به دنبال تهيه يك ساعت پسرانه جديد و شيك و يا يك ساعت مچي دخترانه زيبا و اسپرت هستند مي توانند از اين محصول استفاده كنند.

محصول ساعت casio g shock با استفاده از تكنولوژي روز دنيا طراحي و ساخته شده و قطعات مورد استفاده در ان به بهترين شكل ممكن مي باشد.ساعتي كه ضد آب بوده و در مقابل گرد و غبار نيز بسيار مقاوم و نفوذ ناپذير است .

ساعت g shock

اما در مورد خصوصيات كلي ساعت مچي g shock فوق مي توان به موارد زير اشاره كرد :

همانطور كه در تصاوير نيز مشخص است صفحه نمايش اين ساعت به گونه اي طراحي شده كه قابليت نمايش زمان به صورت آنالوگ و ديجيتال را به صورت همزمان دارا مي باشد.

  • صفحه نمايش اين مدل به صورت پروژكتوري طراحي شده است.
  • دقيقه و ثانسه و ساعت را مي تواند به صورت همزان نمايش دهد.
  • ساعت جي شاك كاسيو داراي زنگ آلارم مي باشد.
  • جهت روشنايي صفحه دكمه اي براي آن طراحي شده است.
  • ضد ضربه و ضد آب مي باشد.
  • جنس بند اين ساعت كاملا مرغوب و داراي انعطاف خوبي است.

قيمت ساعت جي شاك

 

 

منبع :ساعت هاي g shock


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۱:۲۴ توسط:مجتبي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :